32 תשובות
אישה שמספקת מקום בטוח לבן זוג שלה להיות פגיע ולבכות היא בת זוג טובה. מי שזה מוריד לה, וחושבת שזה לא "גברי" שהוא בוכה, היא ילדותית, רעילה ולו מגיע יותר טוב.
זוגיות בריאה היא לא משחק ראווה. אם אתה לא מרגיש בטוח בזוגיות שלך מספיק כדי שתוכל להיות פגיע מבלי שהיא תשפוט אותך אז היא לא הפרטנרית הנכונה עבורך.
בחיים לא יוריד לי לראות גבר שבוכה בטח שלא הבן זוג שלי. בכי לא מעיד על חולשה, בכלל.
זוגיות בריאה היא לא משחק ראווה. אם אתה לא מרגיש בטוח בזוגיות שלך מספיק כדי שתוכל להיות פגיע מבלי שהיא תשפוט אותך אז היא לא הפרטנרית הנכונה עבורך.
בחיים לא יוריד לי לראות גבר שבוכה בטח שלא הבן זוג שלי. בכי לא מעיד על חולשה, בכלל.
זה לא מוריד לי זה דווקא ממש מעלה שהוא סומך עליי ומרגיש פתוח איתי
ברור שכן
שואל השאלה:
אני מסכים שאישה חכמה תאפשר לגבר להראות טווח מסויים של פגיעות ובכי, אבל זה לא סותר שזה מוריד לה. אישה חכמה וטובה תאפשר את זה *למרות* שזה מוריד לה.
אני מסכים שאישה חכמה תאפשר לגבר להראות טווח מסויים של פגיעות ובכי, אבל זה לא סותר שזה מוריד לה. אישה חכמה וטובה תאפשר את זה *למרות* שזה מוריד לה.
לא מותר - מומלץ.
כולנו בני אדם, לכולנו יש רגשות.
יש פעמים בחיים שצריך להתפרק וזה בסדר גמור וכן, גם לבנים.
כולנו בני אדם, לכולנו יש רגשות.
יש פעמים בחיים שצריך להתפרק וזה בסדר גמור וכן, גם לבנים.
שואל השאלה:
השאלה כאן היא לא על מוסר ושגשוג הקשר, השאלה היא על משיכה ותשוקה
השאלה כאן היא לא על מוסר ושגשוג הקשר, השאלה היא על משיכה ותשוקה
בטח שמותר
זה לא מוריד ולחלק מעלה
זה אומר שהמערכת יחסים הגיעה למצב שהוא יכול להיות פתוח יותר לידה מבחינה רגשית
זה לא מוריד ולחלק מעלה
זה אומר שהמערכת יחסים הגיעה למצב שהוא יכול להיות פתוח יותר לידה מבחינה רגשית
^^וזה מושך אותי שסומכים עליי עם הרגשות
שואל השאלה:
כוונות טובות ועקרונות לא תמיד הולכים יד ביד עם הדחפים והיצרים שלנו.
הדיון כאן הוא על טבע האישה.
אם אישה מאפשרת לגבר לבכות, האם זה כי היא מתעלה על עצמה או כי לא אכפת לה?
כוונות טובות ועקרונות לא תמיד הולכים יד ביד עם הדחפים והיצרים שלנו.
הדיון כאן הוא על טבע האישה.
אם אישה מאפשרת לגבר לבכות, האם זה כי היא מתעלה על עצמה או כי לא אכפת לה?
בהתחשב בזה שיש 3.5 מיליארד נשים בעולם אני לא חושבת שאתה יכול לקבל תשובה חד משמעית שנכונה לגבי כולנו. יש נשים שזה יוריד להן וזה עובדה, אין מה לעשות. ויש נשים שזה לא יוריד להן, בלי קשר לעקרונות. יכולה להעיד על עצמי שזה לא מוריד לי, ואתה יכול לראות בעצמך שיש כאן כאלה שזה גם לא מוריד להן וכאלה שכן.
כל אישה היא אינדיבידואל בפני עצמה, ככה שלקבל תשובה של 100% אתה לא תקבל.
כל אישה היא אינדיבידואל בפני עצמה, ככה שלקבל תשובה של 100% אתה לא תקבל.
ואללה זה שאלה שהתחבטתי בה רבות פעם מישהוא בכה לידיים בדייט שני וזה ממש הוריד לי אני לא יודעת אם זה בגלל שזה היה מוקדם אבל אני בנאדם רגיש תלוי על מה אני מצפה שהוא יוריד דמעות לא יבכה בכי תמרורים זה בסדר באמת אם יד על הלב הוא בכל זאת בנאדם אם פיטרו אותו מהעבודה / נפטר / או כל דבר קדימה מינוסים הכל בפרופורציות החיים הם לא שחור או לבן
שואל השאלה:
james^^
לבכות מעת לעת לא בהכרח מונע ממך לחשוב, לתכנן ולהוציא לפועל בכבדות ראש, יציבות וקרות רוח.
אנחנו לא עובדים 24/7 וכולנו יכולים להרשות לעצמנו לבכות כל יום מבלי שזה יפגע בתפקוד ובביצועים שלנו.
james^^
לבכות מעת לעת לא בהכרח מונע ממך לחשוב, לתכנן ולהוציא לפועל בכבדות ראש, יציבות וקרות רוח.
אנחנו לא עובדים 24/7 וכולנו יכולים להרשות לעצמנו לבכות כל יום מבלי שזה יפגע בתפקוד ובביצועים שלנו.
שואל השאלה:
malia^^
כן אבל רוב האנשים יותר דומים אחד לשני מאשר שונים, אני מתעסק ברוב כרגע.
malia^^
כן אבל רוב האנשים יותר דומים אחד לשני מאשר שונים, אני מתעסק ברוב כרגע.
ברור שמותר כמו שלנו הנשים מותר לבכות מול הגברים גם לגברים מותר מולנו
אני חושבת שמה שהרבה מייחסים ומתבלבלים לגביו זה עול רגשי מאשר סתם "בכי".
בכי זה דרך של לבטא רגש. אם גבר בוכה הרבה, יכול להיות שהבת זוג שלו תרגיש ירידה במשיכה לא בגלל הבכי עצמו, אלא בגלל שהיא מתחילה להרגיש אחראית על הרגשות שלו ועל מצבו הנפשי ולשאת בעול הזה. וזה עובד בדיוק אותו דבר גם הפוך. זוגיות אמורה להוות מסגרת תמיכה, מקום לצמוח ולהתפתח כבני אדם, נכון, אבל אם צד אחד מתחיל להרגיש שהוא הפסיכולוג של הצד השני - כאן מתחילה הבעיה.
ובכי קבוע ורציף וגורף לאורך זמן זה רק דרך אחת שמביאה לידי ביטוי את החוסר איזון בזוגיות הזאת.
לדעתי האישית, לרוב הנשים הבוגרות זה לא מוריד כשהבן זוג שלהן בוכה.
זה כן מוריד, כשהבן זוג מתחיל להפיל עליהן את כל הנטל הרגשי שלו. זה מתחיל להפוך את הזוגיות ליחסי מטופל ומטפל, מאשר זוגיות הדדית שוויונית. וכאן - זה מה שמוריד לכמעט כל אחד.
בכי זה דרך של לבטא רגש. אם גבר בוכה הרבה, יכול להיות שהבת זוג שלו תרגיש ירידה במשיכה לא בגלל הבכי עצמו, אלא בגלל שהיא מתחילה להרגיש אחראית על הרגשות שלו ועל מצבו הנפשי ולשאת בעול הזה. וזה עובד בדיוק אותו דבר גם הפוך. זוגיות אמורה להוות מסגרת תמיכה, מקום לצמוח ולהתפתח כבני אדם, נכון, אבל אם צד אחד מתחיל להרגיש שהוא הפסיכולוג של הצד השני - כאן מתחילה הבעיה.
ובכי קבוע ורציף וגורף לאורך זמן זה רק דרך אחת שמביאה לידי ביטוי את החוסר איזון בזוגיות הזאת.
לדעתי האישית, לרוב הנשים הבוגרות זה לא מוריד כשהבן זוג שלהן בוכה.
זה כן מוריד, כשהבן זוג מתחיל להפיל עליהן את כל הנטל הרגשי שלו. זה מתחיל להפוך את הזוגיות ליחסי מטופל ומטפל, מאשר זוגיות הדדית שוויונית. וכאן - זה מה שמוריד לכמעט כל אחד.
שואל השאלה:
malia
למה את כותבת "רוב הנשים הבוגרות"? מה את מרמזת על הצעירות?
ילדים ואנשים צעירים חושפים הרבה על הטבע האנושי
malia
למה את כותבת "רוב הנשים הבוגרות"? מה את מרמזת על הצעירות?
ילדים ואנשים צעירים חושפים הרבה על הטבע האנושי
ילדים ואנשים צעירים מושפעים הרבה יותר בקלות מתפיסות שטחיות ורעילות שהם רואים בטלוויזיה ובסביבה הקרובה שלהם.
ילדים בני 13 לא רוצים להיות עם ילדה מהכיתה כי יש לה גשר.
זה לא גילאים שאתה בשל ומבין לעומק מה זו זוגיות ומה המורכבות של הנפש של הבן אדם, אפילו על גיל 20-25 יש הרבה אנשים בגילאים האלה שלא מבינים.
בגלל זה אני מתייחסת לאנשים הבוגרים, שמבינים שזוגיות ואנשים זה מעבר לנראות חיצונית ותפיסות רעילות כמו "לבכות זה נשי".
ילדים בני 13 לא רוצים להיות עם ילדה מהכיתה כי יש לה גשר.
זה לא גילאים שאתה בשל ומבין לעומק מה זו זוגיות ומה המורכבות של הנפש של הבן אדם, אפילו על גיל 20-25 יש הרבה אנשים בגילאים האלה שלא מבינים.
בגלל זה אני מתייחסת לאנשים הבוגרים, שמבינים שזוגיות ואנשים זה מעבר לנראות חיצונית ותפיסות רעילות כמו "לבכות זה נשי".
בטח
זה מראה את הקירבה בינינו וזה שהוא פתוח ומראה את הרגשות שלו
זה מראה את הקירבה בינינו וזה שהוא פתוח ומראה את הרגשות שלו
ברור שמותר, לי זה אישית מעלה עם חבר שלי ירצה לבכות לא משנה מאיזה סיבה אז סבבה, לכולנו יש רגשות שצריכים לצאת בסופו של דבר
אנונימית
ברור
לדעתי זה ממש חמוד
לדעתי זה ממש חמוד
שבכיתי מול האקס שלי הוא אמר מה את בוכה אני לא אבא שלך
לכולם יש turn offs זה ברור. אבל זה לרוב רק בשלבים הראשוניים של זוגיות ושל קראשים כשאתה לא מכיר את הבן אדם לעומק. וזה מאוד משפיע.
ותחשוב על טווח הגילאים שעליהם שמעת על נשים שנפרדו מגבר כי הוא בכה (למרןת שאני בחיים לא שמעתי על זה). כי אני מתערבת שהנשים האלו לא היו בגילאים הגדולים יותר אלא הצעירים יותר.
כשמדובר בזוגיות טובה ובריאה, זה לא מוריד. ואני לא מתכוונת ל "מוריד, אבל מתעלמים כי אכפת לי ממנו". אלא באמת שלא מוריד.
ותחשוב על טווח הגילאים שעליהם שמעת על נשים שנפרדו מגבר כי הוא בכה (למרןת שאני בחיים לא שמעתי על זה). כי אני מתערבת שהנשים האלו לא היו בגילאים הגדולים יותר אלא הצעירים יותר.
כשמדובר בזוגיות טובה ובריאה, זה לא מוריד. ואני לא מתכוונת ל "מוריד, אבל מתעלמים כי אכפת לי ממנו". אלא באמת שלא מוריד.
את חושבת שזה הוריד לי ממנו כי זה היה בדייט שני ? או שזה בכללי
שואל השאלה:
לגבר בדרכ לא מזיז לראות אישה בוכה, בת זוג או סתם עוברת אורח.
יש מצב שאם אישה וגבר כבר בשלבים עמוקים בזוגיות היא תפסה ממנו מספיק בשביל לקבל ולהעריך אותו ברגעי חולשה ופירקון כמו בכי.
אבל מה עם שאר המצבים?
לגבר בדרכ לא מזיז לראות אישה בוכה, בת זוג או סתם עוברת אורח.
יש מצב שאם אישה וגבר כבר בשלבים עמוקים בזוגיות היא תפסה ממנו מספיק בשביל לקבל ולהעריך אותו ברגעי חולשה ופירקון כמו בכי.
אבל מה עם שאר המצבים?
ברור
לי זה לא מוריד. חוזק של בן אדם נמדד בדברים אחרים, ואם הוא צריך לבכות אז שיבכה, זה לא מוריד לי כמו שזה לא מעלה לי. זו תגובה טבעית של הגוף ושל הנפש.
שואל השאלה:
בדרכ להבניות חברתיות יש בסיס ביולוגי.
גברים לכאורה חסרי סבלנות לא אמפתיים ועדיין נדיר לשמוע שגבר נפרד ממישהי כי היא בכתה.
מנגד, יש שלל בנות שמדווחות שירד להן מגבר לאחר שצפו בו בוכה, אפילו פעם אחת. גם על גברים מחוץ למערכת יחסים כמו הקראש.
נשים נוטות להימשך לגבר חזק, אנשים בכללי רואים בכי כסימן לחולשה ואי יכולת, יתכן והתפיסה הזאת מוטמעת בנו עמוק.
לכולם יש turns off שיטחיים
בדרכ להבניות חברתיות יש בסיס ביולוגי.
גברים לכאורה חסרי סבלנות לא אמפתיים ועדיין נדיר לשמוע שגבר נפרד ממישהי כי היא בכתה.
מנגד, יש שלל בנות שמדווחות שירד להן מגבר לאחר שצפו בו בוכה, אפילו פעם אחת. גם על גברים מחוץ למערכת יחסים כמו הקראש.
נשים נוטות להימשך לגבר חזק, אנשים בכללי רואים בכי כסימן לחולשה ואי יכולת, יתכן והתפיסה הזאת מוטמעת בנו עמוק.
לכולם יש turns off שיטחיים
לא נכון
לא
ברור שמותר זה אנושי לגמרי בסדר ,זה מעלה שיש לו רגשות והוא מראה אותן וזה לגמרי בסדר
אני דווקא בספק ש "לא מזיז" כי לא חסר הרבה מאוד גברים שחושבים על נשים שבוכות כחלשות, ועל כן פחות מסוגלות או פשוט "בכייניות". הרבה גברים מסתכלים על נשים שבוכות כפשוט סטריאוטיפ מהלך של נשים שלא יכולות להחזיק את עצמן ולכן מוכיחות שהן בעצמן ואולי אפילו נשים בכללי לא מסוגלות לתפקד במצבי לחץ או משבר.
ולגבי שאר המצבים- כמו שאמרתי כל אישה היא אינדיבידואל בפני עצמה. יש כאלה שיוריד להן יש כאלה שלא. אם אתה שואל על הרוב- אז לדעתי לרוב זה לא יזיז במיוחד. אם אני אראה גבר שאני לא מכירה בוכה- זה לא יוריד לי ממנו ולא יעלה, מראש אני גם לא מסתכלת על גברים כמשהו לבחון ולדרג.
אבל מן הסתם שיהיו נשים שכן יסתכלו ככה ויגידו שזה מוריד להן כי זה מעיד על חולשה בעיניהן.
אם אני אחזור לשאלה במקורית שלך, "האם מותר", חד משמעית שמותר. ואם אתה בזוגיות שבה לבת זוג שלך זה מוריד, אתה לא בזוגיות הנכונה.
ולגבי שאר המצבים- כמו שאמרתי כל אישה היא אינדיבידואל בפני עצמה. יש כאלה שיוריד להן יש כאלה שלא. אם אתה שואל על הרוב- אז לדעתי לרוב זה לא יזיז במיוחד. אם אני אראה גבר שאני לא מכירה בוכה- זה לא יוריד לי ממנו ולא יעלה, מראש אני גם לא מסתכלת על גברים כמשהו לבחון ולדרג.
אבל מן הסתם שיהיו נשים שכן יסתכלו ככה ויגידו שזה מוריד להן כי זה מעיד על חולשה בעיניהן.
אם אני אחזור לשאלה במקורית שלך, "האם מותר", חד משמעית שמותר. ואם אתה בזוגיות שבה לבת זוג שלך זה מוריד, אתה לא בזוגיות הנכונה.
שואל השאלה:
גברים הרבה יותר סלחנים לחולשה ואי כשירות של אישה, הם מחפשים משהו אחר.
לפעמים זה מרגיש שאישה למען הזוגיות והמוסר בולעת את הצפרדע כשהיא רואה את הגבר שלה בוכה, מדחיקה את הדחייה שעולה בעקבות כך.
גברים הרבה יותר סלחנים לחולשה ואי כשירות של אישה, הם מחפשים משהו אחר.
לפעמים זה מרגיש שאישה למען הזוגיות והמוסר בולעת את הצפרדע כשהיא רואה את הגבר שלה בוכה, מדחיקה את הדחייה שעולה בעקבות כך.