9 תשובות
זה בסדר לבכות זה לא אומר שאתה לא גברי
זה נורמאלי וזה הכי מתוק בעולם❤
אם יש לל אפילו מה לעשות עם זה, תעשה❤
אל תגדיר בכי כלא גברי
הכל בסדר מותר לך לבכות
"גברי" ו"נשי" זה סטיגמות שהחברה יצרה זה כמו שבלונדינית לא חייבת להיות סתומה (אהמ אנבת') אז בן לא חייב להתנהג "גברי" כל הזמן..
אין טבעי מזה. אתה חווית פרידה.
נקשרת לאדם בצורה רגשית עמוקה, הייתה שם משיכה פיזית ורגשית, חוויות, ריגוש. אי אפשר להתעלם ממה שהיה, והכי הגיוני להכיל את זה, לבכות, לשחרר, להתפרק ולאט לאט להתאחות עד שתרגיש את היכולת לסגור את הפרק ולהמשיך הלאה. וזה יכול לקחת קצת זמן, וזה לגמרי בסדר.
שולחת המון אהבה וחיזוקים, תן לעצמך זמן לעכל❤
תקשיב אתה לא יודע את זה כי כמעט כולם מסתירים אבל אני ראיתי הרבה פעמים כאלה וזה די נפוץ לפחות בחברה שאני מדבר איתה(אני מדבר גם עם בני 18 ואפילו יותר גדולים)
זה בסדר פרידה זה כואב
זה בסדר פשוט תנסה לעבור הלאה
שואל השאלה:
^ זה לא המצב אצלי. היא זאת שנפרדה ממני ואני זה שמתתי מבפנים. אבל מבין את הכוונה שלך
אנונימי