6 תשובות
צריך אף פעם לא לעשות דיאטה
ולשאלה כן כי אם תחזרי לאכול כמו בנאדם הגוף שלך משמין הכל בחזרה כי הוא התרגל להרגלים הרעים שבדיאטה
האמת שזה נשמע לי הגיוני אבל לא נראה לי
שואל השאלה:
^^^אני לא עושה דיאטה
נראה לי אני אתחיל אבל
אנונימית
אל תתחילי דיאטה את תהרסי לעצמך את הגוף ואז תשמיני בחזרה אני אומרת לך זה ככה בכל דיאטה
את צריכה לשנות אורח חיים לא לעשות דיאטה


תעברי על הפרחים שלי יש שם איזה שמונים מליון הסברים מה צריך לעשות וכו
לא לא לא, בסופו של דבר שאת מגיעה למשקל הרצוי. את מתחילה שמירה. את אוכלת פחות או יותר את כמות הקלוריות בול שהגוף צריך