11 תשובות
לא אכלת הרבה :) ממליצה לך לאכול עוד ארוחה וזה ממש בסדר
שואל השאלה:
וואו אתם ממש גורמים לי להרגיש טוב יותר, הייתי בטוחה שאכלתי מלא :))
אנונימית
ממש לא ,צריך לאכול 3 ארוחות מסודרות ביום ועוד 2 בניים , ממליצה לך ללכת לדיאטנית :)
שואלת השאלה, תאכלי עוד, מה שאכלת זה לא הכי בריא אבל גם ממש קצת, תאכלי מסודר יותר :)
ואת רוצה כאילו לרדת במשקל?
אם כן מה הגובה והמשקל שלך?
לא אכלת הרבה בכלל אני ממליצה לך לאכול עוד ארוחה מסודרת אבל
שואל השאלה:
אכלתי שלוש ארוחות
בוקר קפה ומאפים
צהריים שניצלים וסלט ופיתה
וערב עוד סלט עם מרכיב חלבוני
וזה די השביע אותי
זה לא מאוזן?
אנונימית
למה אכלת אוזן המן לא בפורים
זה די קצת
אנונימית
שואל השאלה:
אני די שבעה
האמת שחשבתי שאכלתי הרבה שטויות ויותר מדי
אנונימית
ממש ממש לא, תאכלי עוד.
את יכולה לאכול עוד הרבה פירות, או סלט, או חזה עוף אפוי, או פסטה, או חביתה...
נתתי דוגמאות למאכלים בריאים