6 תשובות
לא הרבה
ממש לא, זה מעולה ואפילו טיפה מעט
שואל השאלה:
וגם שתיתי אייס קפה שכחתי לכתוב
וגם שתיתי אייס קפה שכחתי לכתוב
אנונימית
כן ולא קראתי
אנונימי
זה כלום
באותו הנושא: