4 תשובות
אמ זה כמות בסדר אבל אכלת הרבה באותו זמן תשתדלי לחלק את זה לכל היום ולאכול פחות המבורגרים אבל אם את בכללי אוכלת בריא ועכשיו זה סתם יום כיף כזה אז זה בסדר מידי פעם להגזים
רק בריאות
אנונימית
lol
תאכלי מה שבא לך