7 תשובות
שייק פירות
מלא קלוריות קל לשתות ודי מזין
שואל השאלה:
אם אתה מכין אני אשמח לשמוע מה אתה שם פחות או יותר
כי רק פירות מן הסתם לא יביא לי הרבה
אנונימי
אני לא אני בחיטוב
אבל שים פירות קפואים וחלב זה הרבה קלוריות
תקשיב תשתה את המשקאות חלבון הpro אבל האלה לא חסרי הסוכר. זה בשילוב עם נגיד טוסט זה יכול להיות ארוחה נהדרת
שואל השאלה:
מה עוד אתה אוכל ביום יום?^
אנונימי
למסה נקייה תשתה את השייק חלבון שלך עם חלב 3 אחוז
חמאת בוטנים זה ה ד ב ר
סלמון
גבינת קוטג אחוזים גבוהים