5 תשובות
זה בסדר מידי פעם לפספס כי כואב ואפשר לעסות היום את היום לא רגליים וביום שהם לא אפר
כןכן לכי זה אפילו יעזור
שואל השאלה:
^^ פספסתי השבוע כבר ביום שלישי ועשיתי הכל כברר רגליים זה האימון האחרון שלי לשבוע
^^ פספסתי השבוע כבר ביום שלישי ועשיתי הכל כברר רגליים זה האימון האחרון שלי לשבוע
אנונימית
לא חייבים לעשות את כל העימונים בשבוע ובסדר מידי פעם לפספס פשוט תעסי אימון אחר שהית עוסה שבועה הבא ושאת הית אמורה לעשות אותו תעסי את הרגליים
לדעתי פשוט תנוחי, תחשבי על הדברים האלה בתור צד אחור בשביל שתיים קדימה.
זה לא שאת לא מתאמנת שבוע וזהו הלך הכל, אל תחשבי על הרגע אלא תחשבי איך שבוע הבא את חוזרת ברבאק.
ולדעתי אל תעשי אימון אחר היום, פשוט תנוחי
זה לא שאת לא מתאמנת שבוע וזהו הלך הכל, אל תחשבי על הרגע אלא תחשבי איך שבוע הבא את חוזרת ברבאק.
ולדעתי אל תעשי אימון אחר היום, פשוט תנוחי
באותו הנושא: