20 תשובות
היי גם אני ככה וכן אני יודעת שאנשים חושבים שזה כיף וטוב אבל אני הכי מבינה את החוסר ביטחון לגבי זה וגם אני מתמודדת עם זה אבל אני פשוט יודעת שלאט לאט גדלים ומתפתחים וגם עכשיו זה יפה רוב האנשים אוהבים את זה תאמיני ליי
תתאמני ותעשי מסה
תאכלי הרבה פחמימות ושומנים. אבל ה ר ב ה
אנונימי
להתאמן,גם אני הייתי במצב הזה
תעשי אימוני בטן
כאחת שבמצבך אני יודעת מה זה
אני רזה(במשקל תקין אך די גבולי), אני מכירה את החוסר ביטחון הזה. אני רואה בנות שיותר מלאות ממני ולא אשקר שאני לעיתים מקנאה, הרזון שלי הופך את הגוף שלי ללא פורפוציונלי בעליל וזה מהחוסרי ביטחון הגדולים ביותר במי שאני.
קל לחשוב שאיזה כיף לה ושהיא שטוחה ורזה כלומר היא בטח מתה על הגוף שלה והיא סתם פיקמי אבל זה ממש בולשיט.
אז לבנות מלאות מותר להתלונן ולהיות חסרי ביטחון לגבי הגוף שלהן אבל לבנות רזות/עם בטן שטוחה אסור? ממתי קבענו שזה ככה?
יש אנשים שיראו את זה כחוסר ביטחון ויש שיראו את זה כמשנו יפה, זה הכל תלוי בנקודת המבט שלך.

אני איתך במהפך הזה, אני מנסה לאכול יותר פחמימות ודברים משמיניפ אך בריאים כמובן.
מאמינה שיחד נצליח לאהוב את הגוף שלנו❤
תשתדלי לא להסתכל על אחרות, תתרכזי בגוף שלך ומה שאת היית רוצה לשנות בו ללא קשר לבנות אחרות.
תתאמני
תאכלי אבוקדו מלא שומנים טובים וגם חמאת בוטנים נאמ נאמ
היי
תעלי במשקל בצורה בריאה בעזרת אימונים, זה גם יגרום לך להיות רעבה יותר וגם תיהי בת אדם בריאה יותר
מבין אותך אני גם חסר בטחון לגבי הקוביות שלי, לכל אחים שלי יש כרס
אנונימי
יואו נמאס
אנונימית
תקשיבי שאת לא צריכה להרגיש חסרת ביטחון כי תהיי בטוחה שכמו שאת מקנאת בגוף של בנות אחרות בטוח יש בנות שמקנאות בגוף שלך, אני למשל הייתי מתה לבטן שטוחה.
אבל אם זה מאוד מפריע לך את יכולה לעשות אימוני בטן ולאכול יותר חלבונים וככה יתפתחו לך שרירי בטן או לאכול הרבה פחמימות
אנונימית
אני לא מבינה אותך אבל גם בת דודה שלי ככה כל מה שהיא רוצה זה להשמין וזה באמת מתסכל אני מסכימה איתך.. תנסי אולי אבקות שיש בהן המון קלוריות זה כדי לעלות במשקל
אם תת4מני יהיו לך קוביות / שריר שם
או שתשמיני
תתחילי פשוט לאכוך יותר אבל גם להתאמן בו זמנית
אנונימית
אויי איזה באסה נשבר הלב
די איזה צומי נודרת את יודעת טוב מאןד שבנות היו מתות להתחלף איתך
אנונימית
גם אני חסרת ביטחון על זה שאני כל כך מושלמת והבנים כל הזמן רוצים להיות ליידי וכולן סביבי מכוערות ואני מרגישה כזאת מיוחדת ושונה אז אני לפעמים מקנאה בהן על זה שהן סתם מעפנות מה עושים אני בוכה פה
בטן שטוחה זה מושך
שימי זין
כל מי שכותבת פה שהיא צומי אתן פשוט דוחות
אתן חושבות שלרזות לא מעירים?!?!?!
זכותה להרגיש לא בסדר עם הגוף שלה גם אם זה החלום שלכן תהיו בליטרלי שקט אומרת בתור מישהי שהייתה *מתה* להיות רזה

לשאלה שלך,אחותי תאהבי את עצמך כמו שאת את תמיד יפה!
היי סליחה מה? לא היה לי מושג שבטן שטוחה זה משהו להיות חסר ביטחון לגביו הייתי בטוחה שזה מה שנחשב יפה,
גם לי יש בטן שטוחה וזה אחד הדברים שמחזיק לי את הביטחון העצמי, זה כמו אדריאנה לימה שעכשיו כולם מדברים עליה,
ואם את לא אוהבת אותה תעשי ספורט ותאכלי יותר חלבונים ובכללי יותר לא יודעת מה להגיד לך..
והכי חשוב תאהבי את עצמך 3>