9 תשובות
שואל השאלה:
ותודהה מהממת!!
ותודהה מהממת!!
אנונימית
מה השאלה?
את מפעילה את שירירי הבטן כשאת עושה את זה. אבל בכללי אני רציני אומרת לך יש לי גם בטן ואני כל היום עם גינסים גזרה נמוכה וגופיות בטן, אין לך במה להתבייש, תלכי עם ביטחון.
היי אחותי את יפה עם בטן או בלי בטן
אם את באמת רוצה לשנות את זה הייתי ממליץ לך להתחיל להתאמן
אנונימי
שואל השאלה:
^^ איזה ספורט?
^^ איזה ספורט?
אנונימית
אחותי את יפה בכל דרךך!!!!
זה סוג של ספורט בתכלס
אבל אין לך מה להרגיש לא בנוח
אבל אין לך מה להרגיש לא בנוח
שואל השאלה:
אני מתאמנת כבר כמה שנים זה לא קשור אני עדיין חסרת ביטחון לגבי הבטן שלי אז אין קשר
אני מתאמנת כבר כמה שנים זה לא קשור אני עדיין חסרת ביטחון לגבי הבטן שלי אז אין קשר
אנונימית
באותו הנושא: