9 תשובות
שואל השאלה:
ותודהה מהממת!!
אנונימית
מה השאלה?
J0y
את מפעילה את שירירי הבטן כשאת עושה את זה. אבל בכללי אני רציני אומרת לך יש לי גם בטן ואני כל היום עם גינסים גזרה נמוכה וגופיות בטן, אין לך במה להתבייש, תלכי עם ביטחון.
היי אחותי את יפה עם בטן או בלי בטן
אם את באמת רוצה לשנות את זה הייתי ממליץ לך להתחיל להתאמן
אנונימי
שואל השאלה:
^^ איזה ספורט?
אנונימית
אחותי את יפה בכל דרךך!!!!
זה סוג של ספורט בתכלס
אבל אין לך מה להרגיש לא בנוח
שואל השאלה:
אני מתאמנת כבר כמה שנים זה לא קשור אני עדיין חסרת ביטחון לגבי הבטן שלי אז אין קשר
אנונימית
באותו הנושא: