7 תשובות
את יכולה גילוח, עניין של נוחות. זה כן עלול לגרום לשערות להראות בולטות יותר בגלל הדרך שהסכין חותכת אותן. אבל זה לא יגרום לצמיחה מרובה ,וזה לא אל חזור.
שעווה אופציה גם אפשרית, זה גם נשאר ליותר זמן, והשערות מרגישות יותר עדינות. תעשי מה שנוח לך.
אני עושה שעווה וזה כואב אבל זה שעה את החצי שעה הזאת בשביל חודש שלם להיות נקייה
אבל אם את לא רוצה ראיתי בטיקטוק דבר כזה שמשפשפים אותו על הגוף והוא מוריד אבל לא ניסיתי אותו כדי להגיד אם הוא טוב
תתגברי על הפחד שלך ותעשי שעווה מה הבעיה
יש קרם כזה שמוריד שערות אבל הצמיחה חוזרת כמו צמיחה של אחרי גילוח
את יכולה להבהיר אולי
לייזר זה הפיתרון הכי אידיאלי, זה כואב אבל שווה את זה ולא חוזרות השחורות אחרי זה לכמה שנים וגם כשהם חוזרות הם יותר בהירות ודקות
אנונימית
לכולן יש
תעשי שעווה אין מה לעשות