11 תשובות
יא גם אני בכדורשת, לא בכדורעף!
גם כדורעף אני אוהבת אבל לא משחקת
גם כדורעף אני אוהבת אבל לא משחקת
תשלחי פרטי^^^
אחות שלי משחקת
שואל השאלה:
^את יכולה לשאול אותה מאיפה יש לה ברכיות?
^את יכולה לשאול אותה מאיפה יש לה ברכיות?
אנונימית
שואל השאלה:
יש מצב את באה לפרטי?
יש מצב את באה לפרטי?
אנונימית
שואל השאלה:
כן נראלי
כן נראלי
אנונימית
כדורשת נחשב?
כן אני משחקת
שואל השאלה:
מאיפה קנית ברכיות? אני מחפשת בכל מקום, אין במגה ספורט כי אזל מהמלאי והכל יקר או גדול כי אני צריכה מידה s והכל xl
מאיפה קנית ברכיות? אני מחפשת בכל מקום, אין במגה ספורט כי אזל מהמלאי והכל יקר או גדול כי אני צריכה מידה s והכל xl
אנונימית
שואל השאלה:
והתמונה שלך מדהימה
והתמונה שלך מדהימה
אנונימית
אממ קניתי מהמועדון שאני משחקת בו הם מוכרים ציוד תבדקי אם במועדון שלך מוכרים ציוד
אבל החברה של הברכיות שלי זה mizuno
אבל החברה של הברכיות שלי זה mizuno
באותו הנושא: