11 תשובות
יא גם אני בכדורשת, לא בכדורעף!
גם כדורעף אני אוהבת אבל לא משחקת
תשלחי פרטי^^^
אחות שלי משחקת
שואל השאלה:
^את יכולה לשאול אותה מאיפה יש לה ברכיות?
אנונימית
שואל השאלה:
יש מצב את באה לפרטי?
אנונימית
שואל השאלה:
כן נראלי
אנונימית
כדורשת נחשב?
כן אני משחקת
שואל השאלה:
מאיפה קנית ברכיות? אני מחפשת בכל מקום, אין במגה ספורט כי אזל מהמלאי והכל יקר או גדול כי אני צריכה מידה s והכל xl
אנונימית
שואל השאלה:
והתמונה שלך מדהימה
אנונימית
אממ קניתי מהמועדון שאני משחקת בו הם מוכרים ציוד תבדקי אם במועדון שלך מוכרים ציוד
אבל החברה של הברכיות שלי זה mizuno