8 תשובות
מדים רק אחרי שמצטרפים
אני קניתי ליתר ביטחון
אני עושה קוקו רגיל אבל יש לי שיער קצר
אני קניתי ליתר ביטחון
אני עושה קוקו רגיל אבל יש לי שיער קצר
שואל השאלה:
בחוג**
בחוג**
אנונימית
לא מקבלים כדור ומדים זה אחרי שאת נרשמת
ושיער זה כבר לא המומחיות שלי
ושיער זה כבר לא המומחיות שלי
שואל השאלה:
מה זאת אומרת אם עכשיו נרשמתי לחוג אני לא מקבלת מדים?
מה זאת אומרת אם עכשיו נרשמתי לחוג אני לא מקבלת מדים?
אנונימית
מדים כשהצטרפתי
הייתי צריכה לקנות כדור
השיער אסוף (המאמנים לא מסכימים להיות עם פזור)
הייתי צריכה לקנות כדור
השיער אסוף (המאמנים לא מסכימים להיות עם פזור)
שואל השאלה:
אבל אם עכשיו נרשמתי לחוג אז אני אקבל מדים? או שאני צריכה לחכות שאני אהיה מספיק טובה ויצרפו אותי לקבוצה
אבל אם עכשיו נרשמתי לחוג אז אני אקבל מדים? או שאני צריכה לחכות שאני אהיה מספיק טובה ויצרפו אותי לקבוצה
אנונימית
אם את לא תורמת לקבוצה ואת משחקת לא טוב כנראה שלא תשחקי אבל עדיין תקבלי מדים (אני לא יודעת איך זה עובד בקבוצה שלך אז אל תסמכי על מה שאני אומרת ב 100 אחוז)
1. מקבלים מדים רק כשאת בנבחרת (כלומר את בליגה)
2. קניתי כדור, אני לא קיבלתי כדור ולא נראה לי מקבלים בשום מקום, הכדור הוא כדי להתאמן בבית אבל בחוג עצמו זה כדורים של החוג לא שלכם.
3. אני תמיד עם קוקו לשחק עם שיער פזור זה ממש לא נוח וקשה
2. קניתי כדור, אני לא קיבלתי כדור ולא נראה לי מקבלים בשום מקום, הכדור הוא כדי להתאמן בבית אבל בחוג עצמו זה כדורים של החוג לא שלכם.
3. אני תמיד עם קוקו לשחק עם שיער פזור זה ממש לא נוח וקשה