9 תשובות
רגע פרבולה או פונקציה ק
קווית?
תכתבי את הפונקציה עם האיקס בעזרת אלפא ואז יד לך כפתור של calc בצד שמאל ותציבי מספר
שואל השאלה:
אבל איך אני יכולה להציב פונקציה = f(x)?
אם זה פונקציה קווית זה מוד 7
mode ואז 7
שואל השאלה:
תודהה
באותו הנושא: