התחברות
הרשמה
כשאני עושה טבלה לקיצוןהאני צריכה להציב את האיקסים בנגזרת או בפונקציה?
17 בינואר 2023, 21:58
תרגילים
נגזרות
שיעורי בית
4 יחידות
פונקציות
3 תשובות
בנגזרת
א
ארטישוק
בנגזרת
ק
קטושי132
בנגזרת
י
יוגיא
באותו הנושא:
אם יהודי עושה הטבלה הוא כבר לא יהודי?
אם 2 האיקסים של הנקודות קיצון הפנימיות שלי שווה לאפס בטבלה כשאני משווה את הנגזרת לאפס, מה אני עושה?
ישלי בלאקאאוט פתאום- כשאני עושה טבלה של נקודות קיצון וישלי גם תחום הגדרה- אז איפה אני מציבה את התחום בטבלה?
אמרו לי לעשות טבלת ערכים לפונקציה y=3+2 איך אני עושה את זה?
איך עושים טבלה במחשב? עושה עבודה מודפסת וחייב לעשות טבלה ואין לי מושג איך אז איך עושים?
שאני עושה טבלה אני מכניסה תחום הגדרה?או לא
מה החסרונות בללמוד בחינוך מיוחד?אני עושה טבלה..
איך אני עושה סטייל לכל הtd של טבלה כלשהי שעשיתי לה class משלה?
אני עושה פרויקט באקסס, מה אפשר להוסיף בטבלת לקוחות?
אם אני עושה טבלת השוואה בין
אני עושה טבלה על