התחברות
הרשמה
יצא לי במד חום 35.7, מה זה אומר?
12 בינואר 2024, 15:04
מד חום
הפרשות
חום
מדחום
מחלות
4 תשובות
שזה סבבה
ה
השם הזה תפוס
סבבה לגמרי
❤
❤דניאללי פוראבר❤
שאת בריאה
D
Deathw!sh
חום קצת נמוך
נ
נֶאֱבֶדֶת בַּחָלָל
באותו הנושא:
זה מסוכן אם יש לי חום גוף 35.7?
מה זה אומר עם מדדתי במד חום ויצא לי 35.8 זה מסוכן צריך לחשוש?
מה זה אומר חום גוף 35.70?
חום גוף 35.4/35.7 זה תקין?
במד חום יצא לי 40,זה חום?
35.7 זה נחשב חום או לא?
אם מדדתי שיש לי במד חום 34.1 מה זה אומר?
35.7 מעלות זה חום?
יש לי חום 35.7 ובדרך כלל יש לי 36.5 מה זה אומר?
מה זה אומר אם יש לי 35.7 מעלות חום?
35.7 זה חום?