13 תשובות
כן
כן זה חום
כן
תרגישי טובב
תרגישי טובב
כן
כן ברור
כן. גבוה
כן. תרגישי טוב
כן די גבוה
תרגיש/י טוב ;))
תרגיש/י טוב ;))
כן וממליצה לך לפנות למיון, מעל 39 חום זה מסוכן.
שואל השאלה:
אין לי אף אחד בבית
אין לי אף אחד בבית
אנונימית
אז תתקשרי למוקד של מדא ותשאלי מה לעשות.
^מעל 39 זה עד כדי כך ממש מסוכן,
אבל כן תשתפי את ההורים שלך שידעו על זה ויעזרו לך
אבל כן תשתפי את ההורים שלך שידעו על זה ויעזרו לך
תקחי כדור להוריד את החום... הוא גבוה מאוד.
אם זה לא יורד תוך חצי שעה ורק עולה
.לנסוע למיון.....
אם זה לא יורד תוך חצי שעה ורק עולה
.לנסוע למיון.....
אנונימית