5 תשובות
הכל טוב זה פשוט טיפה קור כזה תשתי משהו חם איזה תה או משהו אל תדאגי זה כמעט 36 מעלות וזה נורמלי לבן אדם
חחח את סתם פרנואידית, הכל טוב
הכל בסדר, מדברת מניסיון אל תדאגי בקשר לזה:)
שואל השאלה:
תודה רבה :)
תודה רבה :)
אנונימית
פרנואידית
הכל טוב;)
הכל טוב;)
באותו הנושא: