10 תשובות
לא
אבל זה לא טוב
אבל זה לא טוב
לא, זה ממוצע.
לא
זה בסדר.
זה בסדר.
לא זה בסדר אם זה יורד יותר מזה אז זה מכת קור כי זה פחות מהממוצע
שואל השאלה:
עכשיו 35.9
אבל אני ממש חולה, מה זה יכול להיות?
עכשיו 35.9
אבל אני ממש חולה, מה זה יכול להיות?
אנונימית
מעל 37 זה חום
תגידי לאמא/אבא שלך אולי היא/הוא תעזור/יעזור לך?..
תגידי לאמא/אבא שלך אולי היא/הוא תעזור/יעזור לך?..
לא
החום שלך אמור להיות 36-37 ויש לך ממש מעט קור נמוך לא ברמה גבוה
לא
באותו הנושא: