5 תשובות
היה לי 14 פרו והחלפתי היה בו הרבה מאוד באגים..
שואל השאלה:
אני מדבר על הפלוס, אתם על הפרו
אני מדבר על הפלוס, אתם על הפרו
אנונימי
לדעתי תקח את ה14 פלוס אם כבר.
יש לי את ה14 פרו הלבן 6.1
הוא ממש אחלה ונוח
הוא ממש אחלה ונוח
14
לדעתי כחול, שחור וזהב מהממים
לדעתי כחול, שחור וזהב מהממים
באותו הנושא: