4 תשובות
חתירות זה טוב, מתח ועוד כל מיני דברים עם משקולות
להתאמן על מתח ושכיבות שמיכה.
אני אוהבת לעשות על כסא רומי תרגיל רוצח לצדדים, ששמים על הרגל משקל..
היפטראסט, תרגילים ליד קדמית
ודיפ סקוואט
התרגילים שאני ממש אוהבת
הכל מהכל, נגיד
פולי עליון
סקוואטים
לאנגים
היפ טראסט
לחיצת כתפיים
שכיבות שמיכה
מתח
כדאי לך לבנות אימונים של דברים שונים למשל יום של אימון רגליים אז למשל תעשה
היפ טראסט,סקוואט,לג פרס,פשיטת ברכיים/רגל לא זןכרת איך קוראים לזה,דדליפט,דדליפט רומני,סקוואטים בולגריים ויש עוד מחא
יום פלג גוף עליון
פול עליון,חתירה,הרחקת כתף,בנצ',בנצ' בשיפוע,יש עוד מלא אבל אני לא יודעת את השמות