4 תשובות
את בחורה שצריכה הרבה צומת לב
האם זה הגיוני שזה משפיע עלייך? כן ברור, אבל זה לא צריך להשפיע עלייך בתכלס. זה רק לילה טוב ועדיף לך לא להיות תלותית בו או באף אחד אחר
תדברי איתו על זה אולי הוא שכח
פעם אחת שכחתי מה את ישר כותבת פה בסטיפס מוציאה אותי רע
אנונימי