6 תשובות
תשני , תקומי ב12
תישני!!!!! דחוףף
אנונימית
תשני בלילה
עכשיו, תנסי לפחות לא בטוח שיעבוד.
אם לא תחכי ללילה...
אם לא תחכי ללילה...
שואל השאלה:
אני תמיד קמה בחמש
אני תמיד קמה בחמש
אנונימית
תשני עכשיו ותקומי ב12 שזה שעה סבירה
באותו הנושא: