3 תשובות
*בא
אולי הוא מחבב אותך, אולי את סתם נראת לו נחמדה
אם לא בא לך נסי כל הזמן לדבר עם אחרים ככה שלא יצא שתדברו לבד
חוץ מזה, כתבת "אני יודעת שלא יצא מזה כלום" אבל אם הוא באמת מחבב אותך אני לא מסכימה עם המשפט הזה כי אולי כן
את גם כתבת "לא בר לי שיהיה לי קראש" ואני ממש מצטערת אבל זה לא בדיוק לבחירה פשוט תנסי להתרחק ותקווי שזה לא יקרה
באמת בהצלחהה❤
אם לא בא לך נסי כל הזמן לדבר עם אחרים ככה שלא יצא שתדברו לבד
חוץ מזה, כתבת "אני יודעת שלא יצא מזה כלום" אבל אם הוא באמת מחבב אותך אני לא מסכימה עם המשפט הזה כי אולי כן
את גם כתבת "לא בר לי שיהיה לי קראש" ואני ממש מצטערת אבל זה לא בדיוק לבחירה פשוט תנסי להתרחק ותקווי שזה לא יקרה
באמת בהצלחהה❤
יש מצב שהוא דלוק עלייך
אנונימית
באותו הנושא: