2 תשובות
אני גם בריב עם ילדה מהכיתה שלי והיא יורדת עליי בקבוצה של הכיתה שלנו בלי סוף . אל תהיי ככה . תעשי מה שאני עושה , פשוט לא להחזיר לה . תגידי לה שאת לא תרדי לרמות נמוכות כאלה . את לא מבינה איך זה יעצבן אותה וגם את תצאי טוב יותר בסיטואציה :)
אנונימית
לא ממליץ...
אבל תגידי לה שהיא דומה לקופיקו והיא צריכה לחזור לספארי שתאכל עוד בננות
אבל תגידי לה שהיא דומה לקופיקו והיא צריכה לחזור לספארי שתאכל עוד בננות
באותו הנושא: