2 תשובות
אני גם בריב עם ילדה מהכיתה שלי והיא יורדת עליי בקבוצה של הכיתה שלנו בלי סוף . אל תהיי ככה . תעשי מה שאני עושה , פשוט לא להחזיר לה . תגידי לה שאת לא תרדי לרמות נמוכות כאלה . את לא מבינה איך זה יעצבן אותה וגם את תצאי טוב יותר בסיטואציה :)
אנונימית
לא ממליץ...
אבל תגידי לה שהיא דומה לקופיקו והיא צריכה לחזור לספארי שתאכל עוד בננות