9 תשובות
להיות בוגרת ולא לעשות נקמות
אמת ^
שואל השאלה:
לא רוצה לא אכפת לי
מגיעה לו לסבול
הוא הביך אותי מול כולם
אנונימית
נקמות זה ילדותי תתגברי לדעתי רק את תצאי מובכת מזה שעשית " נקמה"
נראלי זה הזמן שלכם להתבגר
אם תנקמי בו הנקמות בחיים לא יגמרו
שואל השאלה:
זה לא נקמה
יותר עונש
כמו שהילד שלך עשה בעיות היום בבוקר ובכה לך באמצע הקניון ועשה לה פדיחות וקילל אותך
את לא תענישי אותו?
אנונימית
אבל הוא לא הילד שלך
אבל הוא לא הילד שלך זה לא התפקיד שלך להעניש אותו
שואל השאלה:
יוא אין לי כוח תודה על ה"עזרה"
אנונימית