תשובה אחת
אני ממליצה לך לדבר איתה על זה במקום לנתק איתה קשר כי יש מצב שהיא רואה בך חברה ממש טובה וזה סתם מבאס שמישהו שאת אוהבת ינתק איתך קשר במקום לדבר איתך על מה הבעיה ולנסות לפתור אותה אז אל תעשי את הטעות הזאת ותנסי לדבר איתה תספרי לה מה מפריע לך ותראי אם היא מפסיקה ואם לא אז תנתקי איתה קשר אבל כרגע ממליצה לך לדבר איתה
באותו הנושא: