6 תשובות
כן, עדיף שתוסיפי. תתייעצי עם מאמן שיבנה לך תוכנית
בדרך כלל יש מאמן שם תשאלי אם הוא יכול לבנות לך תוכנית אימונים
זה תלוי מאוד מה המטרה שלך בחדר כושר
אבל בכל חדר כושר יש מדריך שאמור לעזור ולבנות תוכניות אימון פשוט תדברי איתו תגידי לו מה את רוצה והוא יעזור לך
נשמע שאת עושה רק אירובי ולא כוח
כן תתחילי אימוני כוח עם תזונה טובה
ךכי למאמן ותגידי לו מה המטרה שלך. אם להרזות או לפתח שריר או שריר ספציפי או לא יודע מה.