2 תשובות
דבר ראשון: כולם חדשים בכל דבר בפעם הראשונה גם הבנים האלה היו חדשים אוקיי?
דבר שני: לכי לאנשים בקבלה ותבקשי מהם לתת לך תוכנית אימונים בשביל מה שאת רוצה להשיג (עולה 50 שקל ועדיף שתחליפי תוכניות כל 3 חודשים)
דבר שלישי: אין כל רע בלהיות חדש כל עוד את עושה עבודה כדי לא להיות חדשה מבינה?
אני גם התחלתי לפני כמה חודשים ללכת לחדר כושר ובהתחלה כשבדקתי כמה חדרי כושר הראשון היה מלחיץ כזה רק כשהגעתי כולם ישר הסתכלו עלי כאילו נפלתי מהירח אבל אחרי זה שבדקתי עוד חדר כושר יותר גדול ויותר מקצועי מהראשון שהייתי בו הרגשתי יותר בנוח וכל אחד היה עסוק בעניינים שלו, בדרך כלל שאת הולכת לחדר כושר לאנשים לא אכפת ממה שאת עושה ואת בסהכ באה להתאמן אין שום דבר מביך בזה ויש מצב שיש לך מדריך כללי בחדר כושר שיכול להדריך אותך ואת יכולה לשאול אותו שאלות (אני מדבר על מדריך שעוזר לכולם) לי יש אחד כזה בחדכ