4 תשובות
תצפי ביוטיוב באימונים של האיבר שאת רוצה לאמן
זה לא מביך, הוא בטח דיבר עם מלא אנשים שהיו במצב כמוך
לא מביך, כולם היו במצב שלך הכל בסדר
כן גם לי הייתה איזו פגישה עם איזו מאמנת לא מוסמכת
אם המאמן שלך הוא חלק מהחדר כושר סליחה אבל בדר"כ הם לא יעזרו לך, אם לקחת פרטי אז זה לא אמור להיות מביך
אם המאמן שלך הוא חלק מהחדר כושר סליחה אבל בדר"כ הם לא יעזרו לך, אם לקחת פרטי אז זה לא אמור להיות מביך
באותו הנושא: