10 תשובות
ממש לא זה היה בטעות
ממש לא
ממש לא
הם מסכנים את חייהם בשביל שאנחנו נוכל להמשיך ביומיום ואין לי מושג איך הייתי בכלל מגיבה באותה השנייה
לא, אפשר להבין אותם
כאילו איזה 70 יום בעזה ברור שמאבדים את זה
צריך להקפיד על ערנות
לא, רק את מי שבכנסת
לדעתי כן בגלל שאפילו שהם לא התייחסו לסימנים של הדגל לבן והבלי חולצה וכל השאר כמה ימים לפני היה כלב עוקץ שמצא אותם והמפקד לא התייחס
לא חושב שזה אשמתם אבל כן צריך להעמיד אותם למשפט כי אנחנו מדינה דמוקרטית וצריך לוודא שלא נעשים פשעים.
שוב- לא חושב שהם אשמים