14 תשובות
שואל השאלה:
עכשיו זה משודר
זה מעצבן אותי רצח
אנונימית
ראיתי עכשיו
מזעזע
איך הדברים האלה לעזאזל קורים
מבאס בטירוף, מסכנים הם והחיילים שירו, יצטרכו לחיות עם זה
מה יש לחשוב?
זה לא היה צריך לקרות קשה מאוד לעשות טעות כזה ועל הטעות הזאת שלוש משפחות סובלות
עצוב
אנונימי
שואל השאלה:
כן, זה גם לא פעם ראשונה שחיילים הרגו אזרחים בטעות במלחמה הזאת
יהי זכרם ברוך):
אנונימית
שמה לעזעזל
וואי נשבר הלב גם על ההרוגים וגם על החיילים שירו מסכנים
שואל השאלה:
^^^^אני לא מנסה להגיע לחמות!! אני ידעתי שיש הרבה שלא יודעים אז כתבתי את זה גם בשביל שיהיה לזה עכשיו מודעות למי שלא ידע
ובכללי באמת שבא לי לדעת מה חושבים על זה כי כל המלחמה הזאת נאחס אחד גדול
אנונימית
וואי איזה עצוב אלוהים
^^^ סורי אנונימית זה סתם ביאס ומירמר אותי ממש אני מצטער
אנונימי
על תנועות משלמים התשלום שלהם זה שהם יסחבו את זה כל החיים בידיעה שהם הרגו יהודים חסרי ישע וחפים מפשע
מהה מתי זה קרה
איפה ראית