6 תשובות
ממש לא
למרות הדגל הלבן והכל
אי אפשר להאשים אותם בזה
תחשבו מה זה להיות במקומם וכמה לחץ עליהם כששנייה לפני זה הם ראו את המחבלים בורחים ואז הם יצאו,
מה הייתם חושבים שהם?
אנונימית
לא, בסיטואציה כזאת הם לא חושבים מה הם עושים. הם בחרדת מוות. החיילים שם מתים כמו זבובים. גם הבנתי שהיו אמורים לבוא משם מחבלים אז בכלל...
לא, זה מאוד עצוב אבל זה לא אשמתם של החיילים
ממש ממש לא במלחמה קורים דברים כאלה העולם לא היה במלחמה בזמן האחרון אז אנשים שכחו
ממש לא
בכל זאת יש להם אשמה מסוימת להרג שלהם, בהתחשב בזה שזה בניגוד להוראות הפתיחה באש. לא משנה כמה נסובב את זה אפילו המגד אמר פקודת חדל אבל הם ירו שוב. לא חושבת שצריך להאשים אותם פלילית כי הם בכל זאת בעזה שומרים עלינו ויש שם מארבים ופיגועי משיכה המון פעמים.. אבל האשמה המוסרית תלווה אותם כל חייהם וזה בטוח.