14 תשובות
שהם לא אשמים
69.
מאשים אותם אני לא.
טעויות קורות
מבאס
תשמעי כמה שזה עצוב זה הגיוני שרואים 3 אנשים רצים לעברם באמצע עזה לירות
בטעות
אלוהים ישמור
כמה שזה נורא, החיליים לא אשמים, רק חמאס
זו הייתה טעות.
אבל בכל זאת, טעות אחת ששינתה כל כך הרבה דברים..
אז אין את מי להאשים
מרחמת על החיילים האלו
זה בטח נוראי לחיות עם הרגשות אשם האלו
שואל השאלה:
מצד שני הם כן הניפו דגל לבן.. ואחד מהם היה ג'ינג'י וערבי ג'ינג'י זה לא מאוד הגיוני
אנונימית
אבל למה הם ירו בהם??? לא הבנתי ככ
איזה דגל לבן?
ומה קשר לגינגי?
עהאד תמימי בלונידינית לא קשור
אין מה להאשים את החיילים זה טעות מאוד עצובה כבל צריך להבין שהם בתוך עזה והסיטואציה עצמה מאוד מפחידה
תזכרו שזה אזור מלחמה
אולי חשבו שזו מלכודת אולי הם היו באמצע ירי, אי אפשר להאשים אותם במצב הזה
עצוב לי מאוד..
אזור מלחמה, חמאס עושה הרבה טריקים כדי להביא את החיילים למלכודות.
לכו תדעו מה היה שנייה לפני, אולי ירו עליהם מאותו כיוון, אין לדעת..