5 תשובות
ממ.. כוח רצון וזה...
נסי לחשוב או על התוצאה שתהיה לך אם לא תאכלי את הדברים שאת לא רוצה, או לחלופין, נסי לחשוב על מה יקרה אם כן תאכלי אותם.
לי עוזר לחשוב על התוצאה הטובה
נסי לחשוב או על התוצאה שתהיה לך אם לא תאכלי את הדברים שאת לא רוצה, או לחלופין, נסי לחשוב על מה יקרה אם כן תאכלי אותם.
לי עוזר לחשוב על התוצאה הטובה
שואל השאלה:
נראה לך שבגלל גברים שאני לא רוצה אני אעשה חיטוב
ואיי אני בוכה למה מי הם
נראה לך שבגלל גברים שאני לא רוצה אני אעשה חיטוב
ואיי אני בוכה למה מי הם
נראלך שאני עושה את זה בגלל גברים?
אני פשוט ממש שונאת את הגוף שלי ורוצה שזה ישתנה, אני עושה את זה בשביל לא לשנוא את עצמי, לא בשביל שאנשים רנדומליים יסתכלו עליי, הכי לא מעניין אותי
אה ואגב, זה תיקון אוטומטי, היה רשום שם דברים, בטעות התחלף לגימל.
כן סורי
אני פשוט ממש שונאת את הגוף שלי ורוצה שזה ישתנה, אני עושה את זה בשביל לא לשנוא את עצמי, לא בשביל שאנשים רנדומליים יסתכלו עליי, הכי לא מעניין אותי
אה ואגב, זה תיקון אוטומטי, היה רשום שם דברים, בטעות התחלף לגימל.
כן סורי
שואל השאלה:
אני ממש מצטערת לשמוע שאת שונאת את הגוף שלך
לא כיף לחיות ככה בכלל
אני חושבת שבואי ננסה לשנות את התפיסה שלנו
לפני שאת הגוף
אני ממש מצטערת לשמוע שאת שונאת את הגוף שלך
לא כיף לחיות ככה בכלל
אני חושבת שבואי ננסה לשנות את התפיסה שלנו
לפני שאת הגוף
את צודקת, אבל זה גם יותר קשה לי לשנות את התפיסה.
בכל מקרה תודה על זה..
בכל מקרה תודה על זה..
באותו הנושא: