תשובה אחת
ממש לא. את יכולה לעשות נזק לגב.
שלי נתפס הגב ויש לי תרגילים שאני אמור לעשות כמו דדליפט סקוואט וכו אני לא עושה לפעמים אין מה לעשות חכי יום יומיים שיעבור.