6 תשובות
כי בשלום אומרים על מישהו שנפטר
שואל השאלה:
מהה , באמת??
מהה , באמת??
אנונימית
חחח בכיף
גם אני בהתחלה לא ידעתי עד לפני המלחמה והייתי אומרת המון את זה
גם אני בהתחלה לא ידעתי עד לפני המלחמה והייתי אומרת המון את זה
שואל השאלה:
תודה שאמרתן לי!
תודה שאמרתן לי!
אנונימית
שואל השאלה:
אוי איזה פדיחות
אוי איזה פדיחות
אנונימית
בשלום אומרים על מי שנפטר כדי שהנשמה תנוח בשלום או משהו
ולשלום אומרים על מישהו חי
ולשלום אומרים על מישהו חי
אנונימית
באותו הנושא: