8 תשובות
לדעתי זאת לא אשמתם.. הם צריכים להיות דרוכים ומוכנים להכל ואם הם רואים בן אדם הם מסתכנים אם הם לא הורגים אותו ולא עלתה להם המחשבה שחטופים יסתובבו ככה בחוץ..
יהי זכרם ברוך
יהי זכרם ברוך
זה מאכזב בטירוף , וסיפור עצוב ממש , וכן האשמה היא של צהל אבל אי אפשר כל הזמן לדבר לרעתם , לכו תדעו מה היה שם..
מאוכזבת ברמות שקראתי את זה עכשיו לא יאמן כם עם חשבו שהם מחבלים חלילה אז באמת הם לא חבל
שכואב לי הלב בטירוף, אבל עדיין לא ידוע מה קרה שם, יחקרו את זה לעומק.
לא להאשים את צהל!
אנונימית
אז את מי נאשים ?
לא בקטע רע אבל הם ירו והם בעצם לקחו אשמה
לא בקטע רע אבל הם ירו והם בעצם לקחו אשמה
אנונימית
צהל לא אשם!
המקום סגור ולא היו שם אף אחד והם לא חושבים על כלום הם רואים מישהו והם יורים בו
המקום סגור ולא היו שם אף אחד והם לא חושבים על כלום הם רואים מישהו והם יורים בו
אל תשכחו שחיילי צהל כרגע נמצאים באיזור של אוייב, מאיפה לכם לדעת אם הם הלבישו את החטופים במדי חמאס או לא יודעת מה
בנוסף אל תשכחו שאותם חיילים ישאו את האשמה עד היום האחרון שלהם, קשה להאשים כשאתה נמצא במצב כזה.
אומרת בתור אחות לאח לוחם
בנוסף אל תשכחו שאותם חיילים ישאו את האשמה עד היום האחרון שלהם, קשה להאשים כשאתה נמצא במצב כזה.
אומרת בתור אחות לאח לוחם
באותו הנושא: