5 תשובות
כן,
במצבים של מלא אנשים סביבי לרוב אני שותקת ברמה קיצונית.
זאת אומרת שגם אם ישאלו אותי משהו אז רק אהנהן, אני פשוט סגורה במצבים כאלה.
להרגיש לא בנוח מהמקום ורצון להיות בבית או במקום שאין אנשים להיות בשקט וזה משתק את הגוף לא זז
חרדה חברתית יכולה להיות בעצם אוטיזם, פשוט לא אבחנו אותך
תלוי בסיטואציה, לפעמים אני פשוט אשב בשקט ואסתכל, לפעמים אנסה "להסתיר" את עצמי, זה מתבטא בהרבה דברים
לפעמים אני יותר פתוחה ולפעמים באופן רנדומלי אני נסגרת והחרדה מתחילה להשפיע עליי