7 תשובות
ללכת הביתה ולהדליק
שואל השאלה:
אבל אני הולכת אלייה ובחמש יש לנו משהו במושב אז אנחנו הולכות ישר ממנה
אבל אני הולכת אלייה ובחמש יש לנו משהו במושב אז אנחנו הולכות ישר ממנה
אז תחזרי הביתה להדליק ותלכי אליה
שואל השאלה:
כנראה בסוף היא באה אליי בגלל זה אבל תודה(:
כנראה בסוף היא באה אליי בגלל זה אבל תודה(:
למנהג הספרדים - צריך הדלקה אחת לכל בני הבית, ולכן כל בני הבית מקיימים את המצווה במה שההורים מדליקים, גם אם לא היו לידם בזמן ההדלקה. ואז אין צורך להדליק מאוחר יותר.
למנהג האשכנזים - אפשר להלדיק אח"כ, כשמגיעים הביתה.
למנהג האשכנזים - אפשר להלדיק אח"כ, כשמגיעים הביתה.
את ספרדייה?
אם כן, הם פותרים אותך.
אם כן, הם פותרים אותך.
אנונימית
שואל השאלה:
לא אבל לא נורא בכל מקרה החברה באה אליי בסוף והדלקנו
לא אבל לא נורא בכל מקרה החברה באה אליי בסוף והדלקנו
באותו הנושא: