5 תשובות
גבולי..
אם את הולכת עכשיו לצופים אז גבולי
פשוט תקחי איתך עוד פד/טמפון ספיר
אם את הולכת עכשיו לצופים אז גבולי
פשוט תקחי איתך עוד פד/טמפון ספיר
שואל השאלה:
אין שרותים
אין שרותים
אנונימית
שואל השאלה:
אם אני אשים בשלוש זה סבבה?
אם אני אשים בשלוש זה סבבה?
אנונימית
יותר טוב אבל עדיין גבולי
אבל זה תלוי בך ובזרימה שלך
אם יש לך זרימה חזקה אז ממש גבולי ואם חלשה אז נראה לי יהיה בסדר
אבל זה תלוי בך ובזרימה שלך
אם יש לך זרימה חזקה אז ממש גבולי ואם חלשה אז נראה לי יהיה בסדר
אני חושבת שקצת גבולי כזה