5 תשובות
כן, קר בחוץ
עדיף שכן במקסימום תקשירי אותי כזה
פתאום חכול להיות קר
כן,קריר
בכללי, כן, אבל איפה את גרה? כי נגיד זה משתנה מתל אביב וחיפה וכל מיני מקומות אחרים וזה