6 תשובות
מצרכים:

3 ביצים
1/2 כוס סוכר
350 גרם שוקולד מריר
50 גרם חמאה
3 כפות אייריש קרים (ליקר שוקולד)
1 כפית אבקת נס קפה
3/4 כוס גדושה של קמח
1 כפית אבקת אפייה
1 כוס שקדים טחונים (אפשר גם בלי, ניסיתי גם כך ויצא מאוד מאוד טעים!)

לציפוי:
כוס סוכר
2 כוסות אבקת סוכר



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

אופן ההכנה:
1. מקציפים במיקסר ביצים וסוכר במשך חמש דקות במהירות גבוהה עד לקבלת קצף בהיר וסמיך.
2. בינתיים ממיסים שוקולד וחמאה, ומקפלים את קצף הביצים לתערובת השוקולד המומס. מערבבים יחד אייריש קרים, וקפה.


3. מוסיפים קמח ואבקת אפייה ואבקת שקדים ומקפלים לתערובת אחידה.
4. מכסים את הקערה בניילון נצמד ומעבירים למקרר ל4 שעות עד שהתערובת מתקשה.
5. מחממים תנור ל190 מעעלות.
6. מגלגלים את התערובת לכדורים, ומגלגלים כל כדור בסוכר לבן, ואז באבקת סוכר.
7. מכניסים לתנור ואופים כ שמונה דקות.
מקררים ומלקקים את האצבעות!

תהנו ותצלמו! (:
כן יש לי אבל זה מספר מתכונים רוצה?:) זו עוגה מעולה
http://www.mako.co.il/food-recipes/recipes_column-cakes/recipe-1502c215a64d921004.htm?gclid=cmrd4f6lu7ccfcrd3godajaaxw
בבקשה...
3>
שואל השאלה:
כן
אנונימי
:) או שתקני בקופסה וזה חמש דקות מוכן..:)
7 ביצים (הרבה, מה לעשות)
200 גרם שוקולד
חצי כוס שמן
3 כפות קמח תופח (או רגיל +אבקת אפייה)
3/4 כוס סוכר

להמיס שוקולד+שמן על אש קטנה (לערבב כל הזמן שלא יישרף)
להקציף חלבונים
להוסיף את כל השאר

אפיה - חצי שעה (מוכן כשקיסם שנועצים באמצע יוצא יבש)

אם רוצים קרם אפשר להוציא קצת מהתערובת ולמרוח אחרי האפייה

בהצלחה!
באותו הנושא: