4 תשובות
זה שישי וזה חג מותר להתפנק תמיד! הגוף צריך את זה,את לא תשמיני מיום אחד,תמשיכי כרגיל.
אנונימית
לא הרסת כלום! ממש לא!
תאכלי היום רגיל, אל תפחיתי בקלוריות רק כי אתמול אכלת קצת יותר. זה היה ממש חשוב לנפש וזה קריטי להמשך ההתקדמות.
אם היית יוצאת לטיול, ואז צריכה לעצור רגע להפסקה. היית כועסת ואומרת אני חייבת לחזור הביתה??? לא, היית ממשיכה. אז תמשיכי.
כל הכבוד על הדרך!
להמשיך ולא להשבר!
תמשיכי כרגיל לא קרה כלום