8 תשובות
את ממש יכולה להחליט מה שאת רוצה לגבי החיים שלך, יכבדו אותך ויבינו שזה לא ספציפית כלפיהם.
שואל השאלה:
^ כן אבל אני מייבשת תמיד ויוצא מצב לא נעים
אי אפשר פשוט לקרוא לזה ככה? כדאי לקצר תהליכים וסיטואציות לא משהו?
^ כן אבל אני מייבשת תמיד ויוצא מצב לא נעים
אי אפשר פשוט לקרוא לזה ככה? כדאי לקצר תהליכים וסיטואציות לא משהו?
אנונימית
כן את יכולה
או שאת פשוט יכולה להגיד להם שאת פחות אוהבת מגע, יש אנשים כאלה את ממש לא היחידה
או שאת פשוט יכולה להגיד להם שאת פחות אוהבת מגע, יש אנשים כאלה את ממש לא היחידה
כן בטח שאת יכולנ
בלי קשר לדת לשמור נגיעה זה דבר טוב
ויכולים להיעלב זה משהו שלך עם עצמך
ויכולים להיעלב זה משהו שלך עם עצמך
אנונימי
שמעי..
אם את באמת תשמרי נגיעה אז זה בסדר.
אבל אם יצא מצב שמישהו מהם רואה אותך נוגעת בבן אז יצא מצב לא נעים..
אם את שומרת- תשמרי מכולם
אם את באמת תשמרי נגיעה אז זה בסדר.
אבל אם יצא מצב שמישהו מהם רואה אותך נוגעת בבן אז יצא מצב לא נעים..
אם את שומרת- תשמרי מכולם
אנונימית
תשמרי
אנונימי
לשמור נגיעה זה לשמור נגיעה מבנים, זה לא יעזור לך אם את לא רוצה לגעת בחברות שלך גם. אולי פשוט תגידי שאת פחות אוהבת מגע?
באותו הנושא: