8 תשובות
כן
הנה אני אומר אמן
אין לזה כל כך קשר לאלוהים כאילו כן אבל לא זה תלוי איך לוקחים את זה , אני למשל לא מאמין באלוהים ואומר אמן לא מתוך התפללות לאלוהים שהדבר שאני רוצה יקרה אלא מתוך תקווה , לקוות שזה יקרה
טכנית? כן. זאת לא מילה קשה
אבל אין סיבה להגיד את זה אחרי ברכות.
למילה אמן יש כמה פירושים שאחד מהם זה "אמת". בברכה מברכים את אלוהים ואומרים שהןא מלך העולם ולאדם שלא מאמין שזה נכון אין סיבה להגיד אחרת במילה אמן
כן אבל סותר את עצמו
יש הרבה ראשי תבות לאמן ואני זוכר אחת נראלי: א מ ן- אני מוסר נפשי, לא יודע
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
טכנית הוא יכול, אבל הוא ייראה מגוחך.