5 תשובות
עכשיו עדיין בוקר
לדעתי תכיני
לדעתי תכיני
אם את לא תאכלי צהריים אז בהחלט כדאי
תכיני!!
יאא יש לי דודא לבלינצס כבר חודש
יאא יש לי דודא לבלינצס כבר חודש
שואל השאלה:
יצא לי נוראי אוף וגיליתי שאוכלים פלאפל בצהריים אז בכלל
יצא לי נוראי אוף וגיליתי שאוכלים פלאפל בצהריים אז בכלל
אנונימית
תכיני!!
באותו הנושא: