10 תשובות
סבלתי מחרדות ודיכאון בגיל מוקדם
והיו אנשים שהיו ביריונים אליי
והיו אנשים שהיו ביריונים אליי
אנונימית
החתול שלי הרביץ לסבתא
כן.. אני יודעת.. קשה..
היא לא התגברה על זה עד מותה הקר והמר
לתרומות לחצו כאן
כן.. אני יודעת.. קשה..
היא לא התגברה על זה עד מותה הקר והמר
לתרומות לחצו כאן
קישורים מצורפים:
כן, ביסודי צחקו עליי שאני נמוכה ברמה שזה כבר היה בריונות
לדוגמה- ילדה גועלית מהכיתה שלי הייתה מרימה את הלוח המחיק גבוה והייתה אומרת לי אוי למה את לא מגיעה וצוחקת עלי :(
לדוגמה- ילדה גועלית מהכיתה שלי הייתה מרימה את הלוח המחיק גבוה והייתה אומרת לי אוי למה את לא מגיעה וצוחקת עלי :(
שואל השאלה:
אני אשתף כי למה לא, במשך 9 שנים עברתי התעללות נפשית מצד מאמנות בספורט תחרותי מסוים שהרסה לי את הביטחון עצמי, בסוף פרשתי בתחושת כישלון , בו זמנית ילדים בבית ספר צחקו עלי , הציקו לי והתבריונו כלפי והייתי יושבת על הפסקה לבד ושנים אחרי זה לא היה לי חברים
איזה כיף
אני אשתף כי למה לא, במשך 9 שנים עברתי התעללות נפשית מצד מאמנות בספורט תחרותי מסוים שהרסה לי את הביטחון עצמי, בסוף פרשתי בתחושת כישלון , בו זמנית ילדים בבית ספר צחקו עלי , הציקו לי והתבריונו כלפי והייתי יושבת על הפסקה לבד ושנים אחרי זה לא היה לי חברים
איזה כיף
אנונימי
^ מזדהה איתך
הייתי החוג התעמלות קרקע והמורה שם הייתה משפילה אותי מול כולם ומורידה אותי לשבת בצד וזה היה מול כל הילדות זה היה ככ משפיל, גם הילדות היו רעות
היא הרסה לי את הבטחון
הייתי החוג התעמלות קרקע והמורה שם הייתה משפילה אותי מול כולם ומורידה אותי לשבת בצד וזה היה מול כל הילדות זה היה ככ משפיל, גם הילדות היו רעות
היא הרסה לי את הבטחון
שואל השאלה:
וואי זה קשה קרה לי מלא השפלות
לא נעים
וואי זה קשה קרה לי מלא השפלות
לא נעים
אנונימי
ההורים שלי מדהימים,אבל כן עברתי ילדות לא פשוטה..בריונות,וכל שנה שעברה התמודדתי עם דיכאון :(
אנונימית יקרה . מה שתיארת ופירטת על כך גם בהמשך ממש נגע לליבי . העובדה שאת מסתובבת עם הרגשה שהתעללו בך נפשית במשך תקופה כה ארוכה יתכן והיא פצע שטרם נרפא בנפשך . יש דרכים שונות לטפל ולשפר את יכולת ההתמודדות עם זכרונות העבר כפי שאת זוכרת ומתארת אותן . הייתי מציעה לך לשתף את ההורים או את יועצת בית הספר ואולי לחפש גם גורם מקצועי שיעזור לך להתמודד עם הזכרונות . יש אנשים שמתמחים בכך . אם סתם בא לך לשוחח על כך , אפשר גם באופן אנונימי את מוזמנת לפנות לעמותות שנוסדו לכך
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, במייל: https://sahar.org.il/email-assistance/
לער"ן באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]
לסה"ר באתר של העמותה, בוואטסאפ 055-9571399, במייל: https://sahar.org.il/email-assistance/
לער"ן באתר, בוואטסאפ 052-8451201, במסרון 052-9993544 ובקו החם 1201
לעלם באתר של העמותה, בוואטסאפ 054-9424062, במייל: [email protected]
אני ממש מצטערת שעברת את זה... והתשובה לשאלה- חוויתי דיכאון, חרדה וocd שהתפתחו בכיתות ב וג... ועברתי בריונות ביסודי ואז עברתי בית ספר בכיתה ח, והתעללו בי. עכשיו קצת יותר טוב
אני ראיתי קופסונים נחשב?
אנונימית
באותו הנושא: