6 תשובות
ממש לא...
זה מכליל, לא בהכרח
אבל רוק הוא ענף מוזיקה שלרוב המשמעות בו היא לא מאושרת ושמחה במיוחד
אז המוזיקה מתאימה את עצמה לאנשים? אני מניחה
אבל רוק הוא ענף מוזיקה שלרוב המשמעות בו היא לא מאושרת ושמחה במיוחד
אז המוזיקה מתאימה את עצמה לאנשים? אני מניחה
לאו דווקא, זה באמת ממש מכליל..
לא בהכרח אבל כנראה שהם מגיעים לשם כדי להוציא את הזעם כי ברוק אתה שר את צועק את כל מה שיש לך אפשר לראות איל הם נותנים את הנשמה כשהם שרים ומבטאים את עצמם
בדרך כלל שנותנים אמירה כזאת נותנים את הביסוס מאחוריה....
תכלס
באותו הנושא: