8 תשובות
בהתחלה לי לא היה קל אבל עכשיו יש לי מלא חברים
האמת שכן, היה לי מזל למצוא חברים נהדרים פשוט אמרתי אהלן אני *** איך קוראים לך? נעים להכיר וכו
חשוב מאוד הרושם הראשוני שיש לך בטחון
פשוט תהיי נחמדה ותתענייני בחייהם של האנשים
אז להיות נחמדה ולהגיד בוקר טוב לכולם.ן?
שואל השאלה:
אבל זה לא מתפתח לשום מקום זה בוקר טוב בוקר טוב וזה
אנונימית
שואל השאלה:
זה לא פנימייה זה פנימייה צבאית יש הבדל.... זה יותר מסעות ונשק וכאלה אבל זה לא על תחילת שנה
אנונימית
אני נדבקתי למישהי שנראתה נחמדה,מאז אני החברה הכי טובה שלה.
שואל השאלה:
אבל לא צריך להדבק צריך להיות חברים של כולם לא מישהי אחת את לא עוזר לי בכלל
אנונימית